wtorek, 29 stycznia 2013

Pin It

Niedługo Walentynki / Valentine day soon

Jako nastolatka nigdy nie lubiłam tego święta . Oczywiście można się domyślić czemu , dziwnym trafem nie docierała do mnie żadna kartka :D Ale odkąd mam mężą  niemam nic przeciwko temu świętu ( choć wiadomo miłość  powinno się okazywać zawsze a nie tylko w ten dzień) . Bo kto nie lubi prezentów, a dzięki temu dniu jest następna okazja.

As a teenager, I never liked this holiday. Of course, you can guess why, strangely I never got any  card: D But since I have a husband, I have nothing against the valentine day (even though you know you should show love always and not just on this day). Because who does not like gifts, and thus the day is the next opportunity.

Dzisiaj pokaże wam jak łatwo zrobić bransoletkę lub naszyjnik z serduszkiem jako prezent z dratwy ( choć lepiej by  było zrobić go z rzemyku ). Tutorial znalazłam rok temu gdzieś na ruskiej stronie ale nie mogłam go odnaleźć , więc postanowiłam sama odtworzyć go.

Today will show you how easy it is to make bracelet or necklace with a heart as a gift, with a string (although it would be better to do it with the leather cord). A year ago I found a tutorial somewhere on a Russian website but I could not find him, so I decided to recreate it alone.

Ażeby zrobić bransoletkę potrzebujemy dwa sznurki po  45 cm. Jeden sznurek barwimy na czerwono( rózowo) . I następnie postepować jak wskazują zdjęcia.

To make a bracelet you need two strings of 45 cm. One string paint in red (pink). I then proceed to show pictures.







Jak mamy tak ułożone sznurki powoli zaciskamy , idzie to powoli więc trzeba uzbroic się w cierpliwość.

As we have so placed the strings slowly clench, it goes slowly, so you have to be patient.



A tak wygląda serduszko.

   A heart looks like.





Szara wersja :D













2 komentarze:

  1. Fajny tutek, moja córka będzie zachwycona, ona wręcz uwielbia takie bransoletki;)) dziekuję..

    OdpowiedzUsuń
  2. Zapraszam do siebie na Walentynkowe Candy :)

    OdpowiedzUsuń